מידע וכתבות על בטים 365 באינטרנט, סוכני בטים, הימורים אונליין בכל ענפי הספורט כגון כדורגל, כדורסל וטניס, פוקר וקזינו.

הימורים ובטים בענף הספורט

הסבר על הימורי ספורט ובטים באינטרנט

ניתן להגדיר בקלות הימורי ספורט כאחת מצורות ההימורים הנפוצות ביותר. באופן כללי, הימור ספורט הוא הימור על התוצאה של אירוע ספורט מסוים. זה מתוארך לפני מאות שנים, אם כי קשה לאתר בדיוק היכן ומתי הכל התחיל. יש הטוענים שהימורים בוצעו בפעם הראשונה ביוון העתיקה, בעוד שאחרים מתעקשים שיש עדויות לפעילויות הימורים דומות עוד לפני כן.

כך או כך, המקורות של הימורי ספורט אינם רלוונטיים, במיוחד בשלב זה. כיום, הימורי ספורט השיגו מעמד של בילוי מועדף על מיליוני חובבי ספורט ברחבי העולם. זה מייצר הכנסות מדהימות. עם הופעת סוכני ההימורים המקוונים, קל מתמיד להמר על הספורט האהוב עליך מבלי שתצטרך לעזוב את הבית שלך.

בשני העשורים האחרונים, יצרניות הימורים מבוססות רבות עלו לרשת, כך שיש הרבה אתרי הימורים מיוחדים לבחירה. ניתן להמר על כל סוגי הספורט, החל מאפשרויות פופולריות כמו כדורגל וכדורסל ועד מרוצי סוסים או גרייהאונדים. עם זאת, חלק מתחומי השיפוט הוציאו פעילויות מסוג זה מחוץ לחוק, וראו אותן כבלתי חוקיות. אבל ברוב המדינות הימורי ספורט נחשבים לצורה לגיטימית של הימורים, ברישיון ומוסדר על ידי עמלות מיוחדות. בעיקרון, הרעיון כאן הוא להמר את הכסף שלך ובסופו של דבר לייצר רווח נוסף על ידי ניחוש נכון לגבי תוצאת משחק ספורט. במקרה של תחזית נכונה, אתה מנצח. אם התחזית שלך שגויה, אתה מפסיד את הסכום ששמת על הימור. אבל זו רק התשובה הקצרה יותר לשאלה "מהם הימורי ספורט?". יש עוד המון דברים שצריך לקחת בחשבון. המשך לקרוא למידע מפורט יותר.

תפקידו של אתרי ההימורים והבטים

בשני העשורים האחרונים, אתרי הימורים רבים עלו לרשת, כך שיש הרבה אתרי הימורים מיוחדים לבחירה. ניתן להמר על כל סוגי הספורט, החל מאפשרויות פופולריות כמו כדורגל וכדורסל ועד מרוצי סוסים או גרייהאונדים. עם זאת, חלק מתחומי השיפוט הוציאו פעילויות מסוג זה מחוץ לחוק, וראו אותן כבלתי חוקיות. אבל ברוב המדינות הימורי ספורט נחשבים לצורה לגיטימית של הימורים, ברישיון ומוסדר על ידי עמלות מיוחדות. בעיקרון, הרעיון כאן הוא להמר בכסף שלך ובסופו של דבר לייצר רווח נוסף על ידי ניחוש נכון לגבי תוצאת משחק ספורט. במקרה שחזית נכונה, אתה מנצח. אם התחזית שלך שגויה, אתה מפסיד את הסכום שהימרת עליו. אבל זו רק התשובה הקצרה יותר לשאלה "מהם הימורי ספורט?". יש עוד המון דברים שצריך לקחת בחשבון. המשך לקרוא למידע מפורט יותר.

אתר ההימורים והבטים, המכונה באנגלית "sport book" הוא חברה או אדם המספק את שירותי הימורי הספורט בסיכויים שסוכמו מראש. במילים פשוטות, אתר ההימורים הוא המקום שבו מהמרים הולכים לעשות את התחזיות שלהם ולהציב את ההימורים שלהם על אירוע ספורט מסוים. רוב אתרי ההימורים ממקדים את תשומת הלב שלהם בספורט מקצועי, כמו מרוצי סוסים וכדורגל למשל.

אתרי ההימורים הם גם אלה שמציעים את הסיכויים לאירועי ספורט. הרווחים שלהם נוצרים בעיקר לא מהסיכויים אלא מהשווקים שהם הציעו.  בישראל, האתר היחידי שנותן אופציה חוקית  הוא ווינר שהוא בלעדי להימורי הספורט בארץ שבו  תוכל להמר על מי המנצח – קבוצת החוץ או הבית, מי כובש שער ראשון, תוצאת מחצית וציון נכון, בין אתרי בטים אחרים הנמצאים בחו״ל. בנוסף, מהמרים יכולים לנסות לבצע מספר תחזיות נכונות ולהמר על מספר בחירות. בחירות מרובות כאלה ידועות כ-Accumulators או Parleys ועשויות להביא לרווחים גדולים יותר עבור המהמר, בתנאי שכל התחזיות נכונות.

גם אתרי ההימורים שואפים לייצר רווחים, זה רק טבעי. מכיוון שהקביעה מי יהיה המנצח במשחק אינה בשליטתם, אתרי ההימורים עלולים להפסיד סכום כסף משמעותי במקרה שממהמרים רבים יצליחו לבצע תחזית נכונה. כדי לצמצם את ההפסדים שלהם למינימום, אתרי ההימורים והבטים מפעילים את הספרים שלהם בשיטה ספציפית כדי להבטיח שהם יפיקו רווחים ללא קשר לתוצאות המשחקים. זו הסיבה שאתרי ההימורים והבטים מגדירים את הסיכויים בצורה כזו שמאפשרת להם לגבות עמלות על כל ההימורים שהוצבו.

כיום, ביצוע הימור על הקבוצה או הספורטאי האהוב עליך הוא קל ומהיר במיוחד. כפי שצוין קודם לכן, אתרי הימורים והבטים מבוססי שטח מכובדים רבים נכנסו לאינטרנט וכעת ניתן לבצע הימורים באתרים שלהם. בעיקרון, כל מה שנדרש הוא להירשם עם חשבון. עם התקדמות הטכנולוגיות הניידות, ניתן לבצע הימורים תוך כדי תנועה, באמצעות סמארטפונים וטאבלטים. מה שעוד מוסיף לנוחות היא העובדה שאתרי הימורים והבטים מקוונים רבים מציעים הסברים מפורטים על מונחים ואף מספקים טיפים מועילים למהמרים. למעשה, הימורים מקוונים מגיעים עם מספר יתרונות נוספים. רוב אתרי הימורי ספורט קלים לשימוש, שלא לדבר על הפרטים האישיים והפיננסיים של מהמרים מוצפנים בכבדות. אז אין צורך לדאוג לגבי אבטחה.

מהמרים רשומים יכולים גם ליהנות ממספר הצעות קידום מכירות ובונוסים, שנועדו להגדיל את סיכויי הזכייה שלהם. רוב סוכני ההימורים המקוונים המכובדים הם נדיבים למדי מבחינה זו. מי שמהמר באופן קבוע זוכים להימורים בחינם ונהנים ממספר מבצעים מיוחדים.

המגוון העצום של אפשרויות ההימורים הזמינות באינטרנט הוא יתרון נוסף. אתרי ההימורים והבטים המקוונים מכסים את כל ליגות הספורט הגדולות, כולל אך לא רק NFL, ליגת האלופות האירופי בכדורגל, NBA, NHL, ATP, WTA, MLB ועוד רבים אחרים. ניתן להמר על ענפי ספורט בודדים כמו אגרוף, סנוקר, בריכה, חצים ומרוצי פורמולה 1. אחת האפשרויות הפופולריות והרווחיות ביותר היא ביצוע הימורים על משחקים בעיצומם, הודות לתכונת In-Play שמציעות אתרי הימורים מקוונים. תוכל לצפות בזמן שהמשחק מתפתח – לכן, הסיכויים שלך לבצע חיזוי נכון גדלים. אבל אלה בשום פנים ואופן לא האפשרויות היחידות שמציעים מהמרים יכולים לבחור. מי שרוצה להמר על מירוצים תמיד יכול לעשות זאת באינטרנט. רוב סוכני ההימורים מבוססי האינטרנט מכסים מספר רב של מירוצים, חלקם אפילו מספקים שידורים חיים, ישירות מהאירועים.

ולבסוף, במקרים רבים אתרי ההימורים מציעים סיכויים תחרותיים מאוד, וכל המהמרים המנוסים יודעים מה זה אומר. ככל שהסיכויים טובים יותר, כך התשואה שלך תהיה גדולה יותר. יתרה מכך, אפשר להירשם בכמה אתרי הימורים באינטרנט ולהשוות את היחסים שהם מציעים.

מה הוא יחס?

הרשו לנו להמשיך עם הסבר מפורט יותר של מונח הימורים פופולרי זה. בקיצור, ההימורים מוכפלים בסכום הכסף שאתה מציב כהימור על מנת לחשב אילו רווחים תניב במקרה שעשית חיזוי נכון. כפי שאתה בוודאי יכול לראות בעצמך, הימורים קשורים קשר הדוק להסתברות שלך לזכות. היחסים גם קובעים אם להימור יש ערך טוב או לא. מהמרים וסוכני הימורים רבים מתייחסים ליחסים כאל "המחיר" של ההימור.

לכל הימור יכול להיות אחד משלושה סוגים של יחסים – יחס על, יחס נגד, ויחס שווה. הסוג הראשון, יחס על (Odds On), מציין שסכום הכסף שאתה יכול לזכות יהיה נמוך מהסכום שהימרת. הסוג השני, יחס נגד (Odds Against), מראה שהרווחים הכוללים שלך יהיו גדולים מסכום ההימור שלך. בטח ניחשת למה מייצגים היחס השווה (Even Odds) , כלומר, התשואות של ההימור הזוכה שלכם יהיו שוות לגודל ההימור האמור (מה שבאופן כללי אומר שלא תזכו בכלום, אבל גם לא תפסידו).

זכור, ככל שהיחסים גדולים יותר, הסיכוי שלך לזכות גבוה יותר. אבל אם היחסים גבוהים, זה גם אומר שהימורים מנצחים יביאו לך רווחים קטנים יותר. לכן, יחס נמוך יותר אומר שהרבה יותר קשה לזכות, אבל אם תצליח לעשות זאת, תייצר רווחים גדולים יותר עם ההימור המנצח שלך.

ראוי גם להזכיר שיש שלושה פורמטים המשמשים לביטוי היחסים. הפורמט הנפוץ ביותר הוא הפורמט העשרוני, שבו נקודה או נקודה משמשות להפרדה בין חלק המספר השלם לחלק השבר, כמו 2.00, 1.50 וכו'. פורמט היחסים הזה קל במיוחד לשימוש והפך במהירות ל- תֶקֶן. ואז שוב, יש את הפורמט השברירי, הנפוץ בבריטניה. כפי שהשם מרמז, נעשה שימוש בקו שבר. לדוגמה, היחסים המבוטאים בפורמט שברים נראים כך 1/1, 4/6, 7/4 וכן הלאה. בינתיים, בארצות הברית יצרני הימורים משתמשים בדרך כלל בפורמט האמריקאי, הידוע גם בשם Moneyline. יחסי Moneyline יכולים להיות חיוביים או שליליים, לדוגמה, +200 או -150.

סוגי ההימורים הנפוצים ביותר

כעת הבה נמשיך על ידי הסבר על סוגי ההימורים הנפוצים ביותר. מכיוון שיש הרבה יותר מדי כאלה, נתמקד בהימורים הנפוצים ביותר – הימורי Win Bet והימורים ישירים, parleys, חוזים עתידיים והימורים במשחק. אבל אלו הן רק חלק מהאפשרויות, מהמרים יכולים לבחור מהן.

ה-Win Bet הוא כנראה סוג ההימור הפשוט ביותר אי פעם. במקרה זה, מהמרים שמים את ההימור על מי שהם חושבים שינצח במשחק והסיכויים תלויים בסיכויים המשוערים לזכייה האהובה עליהם.

ביצוע הימורים ישירים (הידועים בכינוי Handicaps בבריטניה) פופולרי במיוחד בקרב אוהדי הכדורגל האמריקאי. זה די דומה ל-Win Bet, אבל לא לגמרי. אתם אמורים לבחור איזו קבוצה תנצח לדעתכם, אבל נוצרת מרווח נקודות במטרה להפוך את שתי הקבוצות למועדפות שוות. אתה יכול לגבות את הפייבוריט לזכייה או ללכת על האנדרדוג.

ה-parleys, לעומת זאת, מורכבים משתי בחירות או יותר. פרלי, המורכב משתי בחירות מכונה "כפול", בעוד שאחד עם שלוש בחירות נקרא "טרבל". במקרים רבים, מהמרים בוחרים עד 14 בחירות, לפעמים אפילו יותר. הסיכויים מותאמים בהתאם למספר הבחירות, המהמרים התקבצו יחד. parleys נחשב לרוב מסוכן ויש סיבה טובה לכך – כדי לזכות, אתה אמור לחזות נכון את כל הבחירות שמהן מורכב ה-parley.

חוזים עתידיים, הידוע גם בשם Outrights, הם הימורים על מי לדעתך יכול להיות הזוכה בטורניר, תחרות או ליגה ספציפיים. הימורים כאלה מבוצעים לפני תחילת האירוע המתאים. ולבסוף, סוג ההימור האחרון הוא ההימור In-Play, שיכול להוכיח להיות יתרון מאוד עבור מהמרים. הימורים בזמן משחק, הידועים גם בתור הימורים חיים, מאפשרים להמר על אירועים שנמצאים כעת בתהליך. הימורים מתקבלים מההתחלה ועד סוף המשחק.

חקיקת הימורי ספורט

ביצוע הימורים על ספורט, הן במצב לא מקוון והן באינטרנט, נחשב חוקי ברוב המדינות ברחבי העולם. באופן טבעי, אם אתה מחפש יעד הימורים מקוונים, תחילה עליך לוודא שאתה מהמר אצל אתרי הימורים לגיטימיים מבוססי אינטרנט. בדרך כלל, אתרי הימורים ובטים חוקיים בולטים בשקיפות רבה יותר ומציגים בגלוי את מספרי הרישיונות שלהם, כמו גם את שמות הרשויות והוועדות המסדירות אותם.

זכור כי תחומי שיפוט שונים כופים שיטות רגולטוריות שונות, חלקם מחמירים יותר מאחרים ולהיפך. זה כמובן בא לידי ביטוי בהגינות של מפעילי ההימורים כלפי מהמרים. אתרי הימורים מקוונים רבים מקבלים בברכה מהמרים ממדינות שבהן פעילויות כאלה נחשבות בלתי חוקיות. הטענה שלהם לעשות זאת היא שמכיוון שהם מבוססים ומורשים בתחומי שיפוט שבהם הימורים מקוונים הם חוקיים, הם לא עוברים על החוק.

דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון – ברוב המדינות, גם אם הימורי ספורט מקוונים חוקיים לחלוטין, מוטלים מסים על זכיות של מהמרים. במדינות כמו אוסטרליה, ניו זילנד ושוודיה, זכיות בהימורים בספורט אינם מחויבים במס. תחומי שיפוט אחרים, כמו גרמניה, מטילים מסים על רווחי הימור, אך באופן טבעי האחוז משתנה ממדינה למדינה. אז אולי כדאי לברר אם מוטלים מסים או לא על זכיות בהימורים במדינת המגורים שלך לפני שתמשיך לבצע הימורים.

לסיכום, הימורים על הספורט האהוב עליך יכולים להיות בעלי ערך בידורי רב, שלא לדבר על כך שאתה עלול בסופו של דבר לזכות בסכום כסף משנה חיים. עם זאת, אל תשכח שכדי לצבור רווחים, עליך להכיר את הטרמינולוגיה ולהבין כיצד עובדים הסיכויים עצמם. בנוסף, מומלץ להתרגל למעבר בין פורמטים של הסיכויים מכיוון שאתרי בטים מקוונים שונים משתמשים בפורמטים שונים.

אחרון חביב, אל תדחף את מזלך. אם זכית בסכום כסף משמעותי עם ההימור שלך, זה יהיה רעיון טוב לא להסתכן בלהפסיד הכל. ניהול נכון של הזכיות והכספים שלך הוא בעל חשיבות מכרעת, לפחות אם אתה רוצה להרוויח באופן עקבי.

וזכור, עליך להמר באחריות על ידי הפעלת שליטה על ההוצאות וההימורים שלך. אל תזלזל בסיכונים של אובדן כספך שכן אפשרות כזו קיימת תמיד – אפילו מהמרים מנוסים מבצעים הימור מפסיד מדי פעם. הימור על הקבוצה האהובה עליך צריך להיות כיף ואסור להתערב בחיי היומיום או המקצועיים שלך ובפעילויות.

Facebook
Twitter
LinkedIn

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו את המאמר

Facebook
Twitter
LinkedIn

מאמרים אחרונים

מהמרים? רוצים הטבות שוות?

דברו עם סוכן הימורים עכשיו וקבלו הטבות שוות ולעדיות

דברו עם סוכן ותרויחו יותר

מבצעים על הפקדות באתרים הפופולארים ביותר וליווי צמוד לכל אורך הדרך. התכתבו עם נציג עכשיו ותשאלו אותו על ההטבות ללקוחות חדשים.